Paphos. Viimane päev.


Pärast nädalat reisil olemist tekkib moment, kus seni absurdina tundunud erinevate kohtade läbikäimine hakkab muutuma tüütavaks. See on koht, kus tegelikult reis pihta hakkab ja hakkavad tekkima mõtted maailmast. Seekord saab reis siinkohal otsa... 

Taas Paphoses olles on mõned asjad teisiti kui Iisraelis. Kaardimaksed toimivad kiirelt ja lihtsalt. Ja pilvi ma pole reisi algusest kordagi näinud. Tegelikult mis ma valetan - üks pisike oli surnumere ääres. Tundus üsna eksinud ja ei sobinud pilti. Siin sain lausa mõne piisaga pihta. Minu jaoks üllatav, et ilm Küproses ka veel peaaegu detsembris soojem kui Eestis suvel.. See pole vist ka siin päris tavapärane...

Ja hinnad .. Õlle saad 2 EUR eest kätte. Nii ma siis läksingi kohalikule õhtusöögile. Linn tundus olevat üsna vähese rahvaga. Valisin Tripadvisori restoranide topist esimese välja, mis kole kaugel ei olnud ja kohale.. "Ainus külastaja ma küll ei ole" mõtlesin. Ja sammusin järgmise juurde. Seal juba paari inimest märkasin.. "Ilmset pole hooaeg" mõtlesin, aga kui sisse astusin - öeldi, et sees on kõik lauad broneeritud.. Ja pean õue istuma. Mulle sobiski paremini.. Aga et siis ma olin kohale jõudnud tunnike liiga vara.. Head hinnad, hea toit ja odav õlu motiveeris mind tellima ikka palju.. Roog nimega "Pasanda" oli mu seekordseks valikuks.



Eine lõpuks tundsin et kõht on pehmelt öeldes liga täis.. Proovisin, midagi veel linnapeal korda saata.. isegi ühe õlle võtta.. Aga mis liig see liig. Õlu jäi poolikuks ja koju ära.. Nagu üle söönud nuumsiga - selline tunne oli... Ja homme päris koju...

No comments:

Post a Comment