Mägedesse

Meie reisiseltskonna vanemal poolel tekkis tuline vaidlus, et kas Kanaaridel kus kell on kahe tunni võrra Eesti omaga nihkes, on võimalik elada Eesti ajas. Et pärast naasmine ja hommikune 6:30 lend valutum tunduks. Sain kõva kriitika osaliseks oma ettepanekutega. Nüüd on meil nii, et mina elan Eesti ajas ja kõik teised lähevad magama Eesti aja järgi ja tõusevad kohalikus ajas. Ehk ootamatult on mul tekkinud kaks tundi hommikust aega iseendadga. Täna otsustasin selle kasutada üheks hommikuseks mägiseks jalutuskäiguks. Veel pimedas - enne kohalikku kella seitset - hiilisin vaikselt (selles, et vaikselt - sellega kõik elanikud muidugi ei nõustunud) uksest välja ja asusin teele. esialgne eesmärk oli piirduda kahe tunniga. Linnale suht lähedalt hakkab tähistatud matkarada. 


Mäest üles pole tempo muidugi see. plaanitud kahest tunnist sai neli. Ja see ei olnud peatustega .. Vaid puhtalt otse kõndimine. Üks osa teest on matkajatele suletud. Sellest sain ma aru, kui ma selel raja juba läbinud olin. Tee viis mäe tipu ja hiljem ringiga tagasi. Näha sai vaateid banaaniistandusi. Näha kuidas banaane korjatakse ja korjajatelt paar kollast banaani. Minu esialgne hinnang banaanidele, et pole veel valmis - ei pädenud. Banaanid korrjatakse rohelistena ja need, mis on kogemata jõudnud kollaseks minna - need visatakse lihtsalt minema. 



Mommikul kel seitse olin ma ainus matkaja. Paar tundi hiljem hakkasin kohtama teisi matkajaid. Rahvusvaheline seltskond - Paar leedukat, paar sakslast, üks inglise vanamees, kellele ma soovitasin mitte liiga kaugele minna - ei näinud ta enam selles konditsioonis, et selle mäe otsa ronida. Tore hommikune matk. 

No comments:

Post a Comment